Gå til innhold

Hvem skal føde på St.Olavs i oktober?


Bridy og lille øks med umbrako

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har temin 1 oktober, men akkurat nå føles det som om hun ikke har tenkt seg ut før til jul;) er temmelig klar for å få henne ut..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal føde på st.olav. har termin 11. oktober, men gjør ikke noe om hu kommer i september for nå er jeg lei av å gå slik...... værpeklar så det holder..... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei alle sammen :o)

 

 

Jeg skal også føde på st.olavs i oktober. Jeg har termin 12. oktober fra medicus og 18.oktober fra st.olavs..

 

Gleeeeeeeder meg sånn!! :o)

 

 

 

Blir spennede å følge oppdateringer fremover. For min del så ligger ikke snuppa beint nedover, dvs, hun har ligget lenge i tverrleie, og i uke 35 lå hun i sete, men iflg. jordmor sist gang så hadde hun peilet hodet nedover, men ligger ikke i bekkenet, så hun kan fortsatt komme litt skjevt.. Ny kontroll på ons. neste uke. Da er jeg 37+6 eller mer.. :o)

 

Jeg har jo født før, så hun kommer sikkert ikke til å feste seg.. bare håper hun ikke virrer seg i tverrleie igjen......spennende!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som har født på st.olavs nå??? Var det travelt nedpå der eller virket det greit???

 

Begynner å bli utålmodig nå jeg.. termin 25 okt.. skal på 38 ukers kontrollen idag... Håper tiden fremmover går fort:)) Lykke til alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir å føde på St.Olav ja. Kom på pasienthotelllet sist og var veldig fornøyd med det. Jeg har forresten termin 20 oktober og begynner å bli klar nå ja : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...