Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Neste helg er det bursdagsfeiring for min stesønn som blir 12 år. Hvis været er fint skal de være ute og finne på noe, tenkte leker osv. Er det dårlig blir det vel bowling eller noe Noen tips til leker?? eller noe annet vi kan gjøre..
trillersnart Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Mange morsomme leker som ikke koster så mye: - boksen går - titten på hjørnet - Quiz - poster rundt i nabolaget med diverse spørsmål. - fotball turnering (hvis det er noe de liker da) - film bursdag med masse popcorn Og sikkert flere ting som er morsomt også. Lykke til med bursdag!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Takk for fine tips ))
Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 rebusløp er gøy. her omkring er det blitt veldig populært med paintball. men vet jo ikke hva dette koster rundt omkring. her er det en som ikke er så ille på prisen. ungene syntes det er kjempe tøft hvertfall. svømmehall bursdag er også gøy. vi har pleid å grille litt i skogen med unga latt dem få spikke og slikt. litt speiderting. menmin eldste er jente og kun 9 så det kansje er mer stas nåenn når mann er 12 ikke vet jeg.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hmmm.Jeg var kanskje litt lat, men da min sønn som er 16 nå ble 12, mener jeg at han plukket ut 3-4 kamerater også gikk de på pizzarestaurant alene. Veldig populært, men litt dyrt, ettersom det var ønske om kino etterpå. Men sønnen min hadde veldig stor klasse, så det var mer naturlig for de fleste å bare invitere de nærmeste vennene når de var blitt så store. Gutter i den alderen liker jo også veldig godt når voksne er med og leker, lærer dem å bygge en hytte eller noe. Skjønt det hadde ikke jeg fått til:-) Lykke til!
ChellBell - har født! Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Sønnen min ville absolutt ikke ha NOEN leker da han var 12 år.. De ville se på film og bare prate sammen og spise godis De var altfor store og kule til å leke.. Ellers var det kino, bowling eller pizza restaurant som gjaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå