temine Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Så er hele huset rundvasket fra tak til gulv...og det er ikke lite, for vi har 250 kvm å boltre oss på. Tenkte å få sambo til å hjelpe meg med vinduene på utsiden, for jeg er ikke helt klatremus lenger:) Energien de siste to ukene har vært helt upåklagelig, tross veldig lite søvn og et kranglete bekken. Har gjort en ting hver dag, i tillegg til å lage ordentlig og god middag. Babyutstyret kommer seg i orden og på plass, så nå kan jeg snart bare slappe av og sulle meg inn til dagen knerten kommer. Hadde aldri trodd jeg skulle få så mye energi igjen når jeg tenker meg tilbake på ukene hvor jeg bare lå på sofaen med bekkensmerter og ikke fikk til å sove på grunn av rastløse ben. Lykke til alle sammen, sender gjerne over litt speed til de som måtte trenge;)
Gjest elissa2 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 ja det må en si, du er rett effektiv du:) send gjerne over litt speed til meg, for nå er det jeg som krangler med bekkenet og har 2 mega rastløse ben......og jeg har et stort hus på 230 kvm jeg gjerne skulla vaska hva er oppskriften???????
temine Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Tja...bena ble litt mindre rastløse når jeg begynte med b-vit og jern. De sier på foreningen for restless legs at det kan skyldes jernmangel...så da prøvde jeg. Etter ca ei uke med begge deler dover jeg i alle fall 4-5 timer pr natt, og det er myyyye bedre enn før. Om det er b-vit og/eller jern som hjelper eller ei vet jeg ikke, men slutter ikke å ta det nå!! Bekkenet får bare krangle, det har jeg gitt opp. Går til fysio to ganger i uka, så får myka opp musklene som kommer helt på utur, det er bedre enn ingenting. All energien til vask og rydd kom bare plutselig, skal sende over litt til deg og...så skal jeg krysse fingrene for at bena dine blir litt roligere slik at du får sove noen timer på natta du og. Uansett hva som skjer, bebisen bryr seg ikke så mye om hvordan huset ser ut;)
Gjest elissa2 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 he he , det er sant at bebisen ikke bryr seg om hvordan huset ser ut:) betryggende det da:) dette skal jeg jammen prøve jeg også, og se om det virkerpå beina:) passe slitsomt å ikke få noe særlig søvn,når en har 2 små barn som skal følges opp på dagtid:)
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Så flink du er!! Deilig med rent hus! Jeg har også vasket hele huset, har bare gangene igjenn som jeg skal ta idag.. Men jeg har bare 150 kvaderat å skryte på meg da.. hehe Men jeg er ganske stolt fordi!! Det er så utrolig deilig å vite at huset er reint når man kommer hjem fra sykehuset! Og jeg regner med vi får en del besøk tiden etter fødsel.. Er 39+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå