råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 måtte betale 450 kr for en behandling på gutten min som er 9 uker. bestilte time selv. burde jeg gått gjennom fastlegen vår?
solstråle69 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 For at det skal være gratis, må du ha henvisning fra lege.
Kiara :) Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Hei. Jeg betalte 320 kr første gang for gutten min som no er 6 mnd, og de neste gangene betalte jeg 140 kr pr time. Synes det var litt dyrt med 450 kr. Har ikke hørt noe om at det gratis for barn under 12 år.
Nickeguri Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Har ikke jeg hørt om. Jeg gikk 10 ganger til kiropraktor med jenta mi da hun var baby (er nå 3 år), og betalte alt selv. Jeg spurte om det ville bli billigere via henvisning fra fastlege, men fikk høre at det ble det ikke. Mulig det er forskjell på om kiropraktoren har en offentlig avtale med refusjonsmuligheter, men det vet jeg ikke.
Cat.68 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Trur kanskje du blander det med manuellterapeuter. De er gratis for barn under 12 år, og man trenger heller ikke henvisning fra lege til de. Manuellterapeuter behandler innen feltet kiss-kidd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå