Gå til innhold

Gran Canaria - Puerto Rico

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det hyggelig der? Er ute etter et skikkelig hyggelig rolig feriested, ikke sånn plastic med disko på hvert hjørne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes ikke det er rolig der. men, så bodde vi vis a vis heia norge-pub`en da. sikkert roligere hvis dere finner et sted utenfor sentrum. jeg drar ikke dit igjen tror jeg.

Skrevet

Puerto Rico er ikke rolig.

skal du til en rolig plass så hadde jeg sagt at da må du til Amadorres eller til Mogan....der er det rolig der, og koselig.

begge plasser med kjempeflotte badestrender...og nye hoteller i Amadorres, i Mogan er det vel bare et par hoteller, resten er eide,men fult mulig å få tak i en plass og bo der nede.

Skrevet

Var der når minste var 4 mnd, for snart 2 år siden. Det er ikke et rolig sted!!

Noen jeg jobbet med før, drar dit hvert år på fylletur.

(Personlig syntes jeg det var et harry sted, kommer ikke til å dra tilbake..)

Skrevet

Vi bodde 2-3 km unna selve sentrumen i Puerto Rico. Hotellet heter Balito Beach. Ett skikkelig pensjonist hotell, men det var utrolig herlig å ha det rolig på kveldstid når snuppa skulle sove. Dessuten tok det bare 10 min å gå til Amfi Del Mar stranda. Og det koster jo ingenting med taxi til sentrumen i Puerto Rico heller! Vi var i hvertfall fornøyde! :o)

Skrevet

For meg er P.R en turistmaskin, rolig om du får bo litt opp i fjellet, men da er det et stykke ned til stranden.

Jeg trives veldig godt i Patavalca, det ligger rett utenfor Arguinegin og mot P.R. Det er en plass der det bor mye eldre norske om vinteren. Rolig på kveldene og en kort busstur/ taksi tur til P.R. Det er også kort vei til Amfi del mar stranden, det er også en annen strand der, men ikke akkurat hvit strand. Helt greit.

Skrevet

Kan anbefale å reise til Lanzarote, der var det utrolig fint og fredelig:-) Husker desverre ikke hva selveste stedet het, men vet lere som har vært på Lanzarote og har vært fornøyd.

Skrevet

Vil som hun her lenger opp heller anbefale feks mogan el Amadorres (?) Vi bodde på Sunsuites i Puerto rico, var fint og rolig der. Kjempestor terrasse og ok leil. Og basseng, men ganske langt å gå til stranda da - om det er et ønske at den skal være i nærheten.

Hotellet lå 2-3 min fra Senteret, der alle butikkene, resurantene og pubene er, men vi merket ikke noe bråk fra dette omr på kveldstid. ( men vi bodde høyt oppe da, leil i en av de øverste etagene - mulig de lenger ned var plaget av støy)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...