Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg skal lage en god frokost til min kjære i morgen, og trenger da noen tips! Noe annet enn cheerios, egg & bacon eller knekkebrød.. noen forslag? Og vet dere forresten hva den sangen som ble spilt på god morgen Norge heter? Den norske, rolige søte sangen.. nesten som en nattasang
prebs Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Hva med å lage nystekte scones? Det er kjempegodt, og det er gjort på et kvarter. Nå har jeg dessverre ingen oppskrift her, men prøv å søke på scones, så finner du det sikkert. Og dekk et fint bord, kutt opp grønnsaker og kanskje noe frukt og gjør litt ut av det! Sangen kan jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 *googler scones med en gang* Takk for godt forslag! Bruker du ost og paprika på da feks?? HI
prebs Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Ja, jeg liker dem godt med ost på, men her er det egentlig bare smaken som setter grenser. Mange liker dem godt med syltetøy eller skinke - eller rett og slett in natura :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå