Nr.4 i april :) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har det siste året gått opp i vekt, noe som er fryktelig frustrerende. Har aldri vært slik før. Har tenkt på disse slankemidlene i helsekosten som man drikker (husker ikke navn) men har ikke turt å kjøpe det ennå. Vi planlegger å få barn, og er redd jeg skal blir så kjempestor. Noen som vet ?? Har noen tips??
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det eneste tipset jeg har er trening, trening og atter trening.. og riktig kosthold, da slipper du også jojo slanking.. du må endre kostholdet og livet, ikke bare for en periode men for alltid.. og det er ikke ille å spise sunn mat, masse godt vettu som er super sunt. Lykke til..
Vil Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Den beste måten å slanke seg på er å holde seg langt unna alle slankemidler i allefall. Det blir man bare tjukk av. Noe forskning jeg har lest om, sikkert omdiskutert, hevder at kroppen sender ut metthetssignaler når den har fått i seg nok næringsstoffer og vitaminer. Derfor kan man spise chips, sjokolade og loff til man sprekker, mens grønnskaker gir en bedre metthetsfølelse i magen. Gå tur hver rask dag om du ikke er vant med å trene kanskje? Huff, så vanskelig å gi råd om slikt, uten å bli pedantisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå