Gå til innhold

Hvor kjøpe madrass til 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 3 år i november og vi kommer da til å flytte inn i nytt hus, og hun skal gå over fra sprinkelsenga til storseng (90x200).

Men det jeg lurer på er hvor dere har kjøpt madrass til storsenga? Må jeg kjøpe dyr svane-wonderland etc til ei på 3 år?

Skal madrassen være hardere til så små barn?

Bruker dere overmadrass?

Mange spm her, men håper på mange svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har svane baby til minsten på 2 år. Mellomste på 5 år har Jensen fjærmadrass og eldste på 7 år har svane fjærmadrass. Har jo kjøpt madrasser med tanke på at de skal ha den i mange år. Skumgummi er jo forferdelig å ligge på syns jeg. Men de har ikke overmadrass da. Men kjøper dere dyr madrass så pass på å ha tisselaken og kladder i sengen tilfelle uhell om natten for det har vi brent oss på. Måtte kjøpe ny madrass til mellomste siden hun tisset den ut og den var jo såklart ikke vaskbar! Egentlig er det vel greit med overmadrass, men det er jo like dyrt som madrassen alene!

Skrevet

Vi ble anbefalt å kjøpe en på OBS bygg, for der hadde de ei kjempegod for barn. Har faktisk ligget på den ei natt, og den var kjempegod. (Og jeg er vant med ei fantastisk god madrass fra før).

Den kostet 800 kr :)

Skrevet

Vi har kjøpt både madrass og overmadrass på IKEA vi:) Der har de ulike typer, så det er bare å velge den som passer best for dere.

Har hørt at barn skal ha hardere madrass enn oss, så en skumgummimadrass fungerer sikkert bra den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...