Marge Simpsons Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Denne lille animasjonen om den lille søte ugla som alltid i hver epesode opplever å bli delt opp i flere biter gjennom forskjellige hendelser. bla ble den en målskive for et sikte som endte med den fikk øye most av et tre... litt drøy barne-tv? hva synes dere?
gullgutten_min! Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 akkurat den reagerte jeg på også!! ikke akkurat noe for de helt minste i allefall...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Må si jeg har vært litt usikker selv på om jeg liker det. Snuppa holdt på å le seg ihjel i går (3,5år), mens jeg og mamma var litt mer målløse, hehe. Sist jeg så var det jo en som skjøt på ugla også, og det gikk liksom i mot alt jeg prøver å lære henne om "kamp-lek" (altså vi løper ikke med, sikter med eller stikker andre med kapteinsabeltannlekene feks)....
It's all about me Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Artig serie, men laaaaangt unna barne-tv-matriale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå