Gå til innhold

Noen som jobber på SFO her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle litt om arbeidsdagen og arbeidstid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet på SFO, og jeg jobbet også i skolen i tillegg.

Vi åpnet kl 07.30, og skolen begynte kl 08.10.

Etter skolen så begynte vi enten 11.50 eller 12.45, og hadde åpent til 16.30.

Var kjempekoselig og jobbe på SFO, vi spiste mat, tegnet, gjørde litt lekser, var i gymsalen, og var ute masse...

Jag kommer til og søke på jobb i skole/SFO til høsen igjen når jeg er ferdig med permisjon...

Skrevet

Jobbet du da fra 0730 til 1630, og fri fra 0810 til 1150?

Har mulighet for å begynne å jobbe på SFO, men skal følge et eller flere barn som er funksjonshemmet. Vet lite om stillingen, siden den ble "kastet" i fanget på meg i går. Så jeg aner ikke hva jeg evt går til om jeg begynner der.

Skrevet

Hvor er denne jobben?

I oslo-området?

Beklager nysgjerrigheten=)

Skrevet

Trøndelag. Fikk tilbud om jobben, 5 min før jeg skulle gå fra "gamle" jobben min, derfor er jeg så uvitende om jobben, fordi jeg ikke fikk tid å spørre noe om jobben og fordi jeg ble tatt litt på sengen.

Skrevet

Ok, skjønner.

Hvis du oppretter en profil kan jeg skrive litt. Har noen erfaringer å dele:)

Men vil ikke gjøre det her, på skravle.. :)

Skrevet

Jeg skal opprette profil:-)

Venter i spenning:-)

Skrevet

Hehe, det bør du ;o)

Skrevet

Jeg jobber ikke på sfo, men på skole. Det er ikke mulig å ha 100% stilling på sfo, de som jobber full tid hos oss, er på assistenter på skolen og på sfo. Endel skoler har et type skole/sfo tilbud midt på dagen, før undervisningen fortsetter igjen. Hvilken stillingsprosent søkes det etter da? Det står vel i annonsen, og som sagt, du kan fylle opp stillingen som skoleassistent. Om du bare jobber som skoleassisten, jobber du i skoletimene, pluss litt veiledningstid mao kortedager. (Imotsetning til lærerne som jobber 44 timers uke). Men lønna er vel ikke all verden da..., men duverden så viktig jobb de påSFO har! Lykke til

Skrevet

Nå er det slik at det ikke er lyst ut stilling, men jeg ble tilbudt stillingen (kall det for headhunting om du vil).

Jeg blir da å jobbe 100% med den samme lønnen som jeg har i dag og jeg blir ikke ansatt som skole assistent men, som pedagog.

Skrevet

Hvor mye tjener man som ufaglært skole/sfo assistent ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...