Gå til innhold

Hvor mye har dere betalt for barnefotografering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fotografene opererer vel ofte med en serie på 8 bilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000,- alle bildene på DVD =) Trur han tar 2000,- nå. Hobbyfotograf: www.barebilder.no

Skrevet

1250 kr med bildene i album. Forstørrelsen i 30x40 cm 1750 kr og innramming 600 kr. Blir litt penger, men pytt sann...

Skrevet

950 kr for 27 bilder i album,var veldig heldig da for hun sa at det var 15 til 20 bilder i albumen,men jeg fikk jo mange fler enn det.

Skrevet

Ingenting!! ;)

De hadde gratis babyfotografering fram til 6 mnd UTEN forpliktelser! :)

Fikk 6 bilder!" :)

Skrevet

Flere?

Noen som vet ca.pris på et f.eks. 20*25 cm bilde fra en serie hos fotografen?

Vi planlegger julegaver her :o)

Skrevet

Jeg var på fame og et 20*25 bilde m/ramme kostet rundt 2500,- tror jeg :-)

Skrevet

2500,-??

Såå dyrt?

Eh..må kanskje revurdere julegavene... :-/

Skrevet

Her var vi til fotograf med snuppa og storebror for noen mnd siden - studio1 fotografene her i Bergen. Betalte 500,- for fotograferingen og i tillegg kjøpte vi album med åtte bilder (kunne velge farge eller sort-hvitt) til 1000,-, to forstørrelser med ramme til jul til besteforeldrene til 1200,- pr stykk og et stooort panorama-bilde med tre motiver i ett bilde - i sort-hvitt + farge på noe, til 6900,- Verdt hver kone! Bildene ble KNALLBRA! Da Tobias var baby (eller...11 mnd) var vi hos en mer "tradisjonell" fotograf hvor vi fikk gratis fotografering og kjøpe bilde for bilde til 89,-....Tobias var nydelig selvsagt....men bildene var kjedelige...

Skrevet

Så bra dere er fornøyde, Rutletutt.

Nydelige bilder er jo så flott å ha :o)

Skrevet

850 kroner for fotografering og 50 bilder på cd.

1600 kroner tilsammen med en del forstørrelser. Husker ikke helt tilbudet, men det var 4 av den minste, 2 av den mellomste og 1 "stor" kopi. Synes det var en veldig god pris!

Skrevet

Hei Alba...ja, dyrt men de ble kjempefine!! Om du vil se...gå til www.easyswim.no/studio

Skrevet

De av meg er ikke så fine da, uff uff....jeg ble 'lurt' inni bildet!!!!

Skrevet

USAmamma:

Nyydelige bilder!!

Så fine barn du har ;o))

Skrevet

Fantastisk nydelige barn du har, USAmamma! :)

Satt og smilte hele veien mens jeg scrollet meg nedover :)

Skrevet

Tusen takk...du er snill! Jeg husker ikke prisen akkurat men det ble dyrt.....15000,- for et stort bilde med 3 små bilde inni m/ramme, 2 mellom store bilder m/ramme, 6 små bilder m/ramme og CD'n....men jeg er veldig fornøyd :-)

Skrevet

Tusen takk mumtobe 09 :-) he he

Skrevet

Om jeg virkelig blir fornøyd, så er jeg villig til å bla opp lommeboka jeg også. Er jo minner for livet :o)

Håper bare besteforeldrene er klar over hvor dyrt det er, for tror ikke det blir så mange andre julegaver i tillegg. Hehe...

Skrevet

Jeg har kjøpt et mellom stort bilde til svigers til jul (ca.2500,-)....pleier ikke å bruke så mye på de...men jeg har så lyst at de skal få et slikt bilde av barnebarna....he he...absolutt verdt pengene synes jeg :-)

Skrevet

Guri malla så mye dere har betalt! Jeg har vært hos en fotograf 2 ganger som hadde gratis barnefotografering frem til 8 mnd. Fikk da med meg hele cd'en med ca 100 bilder hver gang. Har vært en gang hos fame med gavekort på et gratis bilde, så der betalte jeg ikke noe. Også har jeg akkuratt vært hos en fotograf-lærling som trengte litt ekstra øvelse på å ta barnebilder før han gikk opp til fagprøven, og fikk da ca 20 bilder helt gratis. Har med andre ord ikke betalt en skit.. :) Jeg syns Fame er veldig flinke, blir veldig bra bilder, men de andre jeg har vært hos har vært minst like bra der også!

Skrevet

ops..sorry, så ikke denne tråden før nå.

Her betalte svigerdatter 560 kroner for 17 bilder på CD (inkl fotograferingen).

Og 35 kroner for 30 kopier av et bilde i tillegg, forskjellige størrelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...