Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 2-åringen min bruker kun smokk når han sover. Men de blir så for ekle. De lukter ekkelt, og han vil ikke ha de. Jeg koker de i 5-10 min i en kjele med vann. Gjorde jo det da han var baby, og det var viktig å ta knekken på bakterier... Hva med å putte de i vaskemaskinen...?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 eller hva med å gjøre noe så drastisk som å kaste dem for så å kjøpe nye?? herregud så ekle folk er ass!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 jeg bytter ut en gang i mnd. men skyller de daglig i kaldtvann. vasker å destilerer et par ganger i uken.
*Andreapus* Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Koker de en gang i uka, og vasker de nå og da i rennende vann.. Bytter de selvsagt ut også en gang i måneden, etter behov. Men et lite ekstra spørsmål.. (er ikke HI) Hva gjør derre vis dere er i byen og dere mister smokken på bakken\bussgulv\butikkgulv? tar dere de opp, putter de imunnen og gir de til babyen? Har faktisk sett noen gjøre det.. Er dette vanlig? Må si at jeg gjør ikke det, da gir jeg heller ekstra smokken jeg har med.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Vasker dem av og til med tannpasta før jeg koker dem i mikroen. Tror ikke jeg ville puttet dem i oppvasken. Kommer vel lett såpevann inni og sånn.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Jeg vasker med zalo og koker i fem min :-)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Holder en knapp på å koke smokkene. Vi dropper oppvaskmaskin fordi det lett legger seg såperester og annet inni smokken da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå