Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 jeg lager kort, og har noen fine utklipp og glansbilder som jeg gjærne vil bruke i/på korta, og klistre slike puter under, slik at dem blir litt 3d på en måte, men er det noen som vet om en spray eller no som jeg han ha på utklippa ? slik at dem blir litt stive ? for viss jeg bare limer utklippa eller glansbildene på 3d putene så vil de jo henge litt etter hvert takker for svart
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 ja kanskje eg skal prøva d så får eg se om det blir stift nokk
Guri-mamma Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Når jeg har brukt glansbilder har jeg først limt glansbildet på stiv papp, og så klippet ut rundt glansbildet. Litt mer klipping blir det da, og viktig med ei god saks for å få bra resultat men da går det helt fint å feste bildet med limputer
Anonym bruker Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Takk ja det kan jeg også gjøre....som du sa...litt mer klipping, men det funker jo ! takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå