Gå til innhold

såret igjen. (Lagt ut for anonym)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en tråd her tidligere i dag som pga. min dysleksi og dårlige skriveferdigheter ble til en tråd om mine skriveferdigheter. For meg er dette frustrerende jeg bruker Word retteprogram for det meste. Men det er ikke alle feil hvor programmet forstår hva jeg forsøker å skrive. Og jeg kan ikke komma og punktum regler jeg setter de inn når jeg ser det er langt mellomrom mellom dem, kan ikke og / å heller for å si det som det er.

Men jeg har også lyst og behov for at de tingene jeg faktisk skriver og tar opp faktisk blir vurdert som et tema. Enten det er interessant eller ikke for andre. Det er greit om det jeg har skrevet ikke er av interesse men jeg ber ikke om å bli diskriminert for mine skriveferdigheter

Så jeg håper at flere i fremtiden kan svare på en tråd for det som faktisk står der. Ikke for folks skriveferdigheter.

Og kommentarer om at man ikke forstår hva teksten handler om for de det mangler noen opphold osv. Jo du kan forstå og du kan missforstå men om du ikke forstår skrevne ord da har du et større problem en meg.

Ja jeg blir lei meg å såret. Det tror jeg de fleste hadde blitt. Eksempel et barn prøver og fortelle deg noe barnet er ivrig. Men blir avbrutt av en voksen fordi h*n utaler noen ord feil og blir rettettet på. Til slutt gir barnet opp og fortelle historien sin den blir jo uviktig. Den voksne har ødelagt barnets fortellerglede / forteller lyst men også gitt barnet et sår i barnets mestringsfølelse.

Vel nå er ikke jeg et barn men jeg blir også frustrert. For dere som velger å kommentere mine skriveferdigheter. Overser jo det jeg forsøker å fortelle. Dere tråkker på meg. Er jeg som menneske ikke verdt mer i deres øyne?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist å lese! Jeg er ikke så veldig mye her inne, så jeg har ikke fått med meg innlegget du refererer til.

Trist at du får slik respons på innlegget ditt. Folk er forskjellige, noen er flinke til å skrive, andre ikke. Likevel er det ingen indikasjon på at du er mindre verdt enn noen andre! Det virker som om det er en del krangling her inne, og jeg tror nok enkelte av brukerne er ute etter å lage kvalm. Hev deg over det! Tipper du er et bedre menneske enn en del av de andre her inne! :)

*støttende klem*

Skrevet

Synes du skal lære deg å heve deg over sånne sårende kommentarer.

Skulle ønske folk sluttet å snakke stygt om andre, uansett tema. Men sånn er det ikke, og sånn blir det nok heller aldri.

Så hev hodet, og si det du har på hjertet. Og luk bort, mens du leser svarene fra folk, de som er dømmende.

Høy intelligens og dysleksi er trenger ikke å være motsetninger. Jeg har ei god venninne som aldri skriver brev eller emailer, nettopp fordi hun er så altfor klar over skrivefeilene.

Det er synd, for jeg savner henne så fryktelig. Og jeg klarer fint å overse alle skrivefeil.

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...