Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Det opplevde jeg aldri med førstemann og så lagt ikke med denne sprellebolla heller, men hvordan kjennes det egentlig ut? Ifht vanlige spark/bevegelser? Kan jo godt være hun hikket hun første, men at jeg bare ikke visste hvordan det kjentes ut?
Slalotte Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det er taktvis.. Du kjenner det nok når h*n kjør det Husker når jeg satt på rumpa så kjentes det ut som at jeg "hoppet" opp og ned.. hehe..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Hm, nei det høres ikke kjent ut, hehe. Har kjent noe som har vært ganske rytmisk, men det har liksom vært som helt vanlige spark men jevn rytme liksom... Da får jeg vente litt å se tenker jeg )
La Perla Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Joda, du skjønner med én gang at det er hikke når du først kjenner det. Sånne små, skarpe rykk, liksom.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 det er ikke til å ta feil av, snuppa mi hikket hver dag i magen de siste 3 mnd det er veldig vanskelig å forklare, men man bare vet det når man kjenner det helt annerledes enn spark og bevegelse synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå