Mockanin Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 I går var minstemann på 2,5 år og jeg hjemme alene litt på kvelden. Jeg satt i sofaen når han klatret opp på en lekekasse bak sofan. Han begynte å rote i håret mitt og sa han skulle klippe meg. Håret ble både klippet og vasket og gudene må vite hva. Når han holdt på å rote rundt oppe i håret mitt så var det så godt at jeg rett og slett duppet litt. MEN hvor lenge var vel Adam i paradis? Vel jeg bråvåkner av at jeg har en høyt støyende og grusom lyd rett i øret. Jeg spør hva han driver med..... " Jeg sager hodet ditt" fikk jeg til svar. TOg jeg som trodde jeg hadde fått en liten Jan Thomas som kunne hjelpe mor med håret.
Hikken Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Haha :-) Hadde en fin sånn i bhg jeg jobber, to av jentene skulle "flette" håret mitt i utetiden, og siden jeg synes det er kjempedeilig å bli pillet i håret lot dem bare holde på. Etter en liten stund kom en annen ansatt og jagde dem vekk, jeg kunne ikke skjønne hvrfor, men de hadde stått og spyttet (lydløst) i hendene sine for å få "stylet" håret mitt ordentlig :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå