♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 ..kjøre guttungen i barnehagen, for så å rase hjem og hive meg hylgrinende tilbake på sofaen.. fordi jeg veit at resten av uka blir et helvete! jeg sover ikke godt uten samboeren min.. får panikk! drømmer vondt osv osv.. og inatt skal jeg på jobb, de 4 neste nettene skal han på jobb med mitt gode humør om dagen, så hjelper det lite å ha 5 våken netter i tilegg.. så nå skal jeg krype under dyna, og prøve å sove litt. samboer kommer hjem kl 2, og jeg drar på jobb kl 3. så får se han en HEL time idag! jippi
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det høres ut som om det er på tide med svangerskapspermisjon.. Barnet har d ikke bra om du ikke har d bra, og jeg antar de ikke kan tilrettelegge jobben din slik at du får mer søvn. Hvis du i tillegg har en liten en som skal i barnehagen, har du mer enn nok å holde fingrene i. Barnet i magen har det bra om du har det bra, og mannen din og sønnen din har det garantert bedre med en opplagt mamma som de ser mere til
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 jeg jobber ikke mye.. jeg jobber to helger i mnd, og et døgn annenhver uke, samt 4 timer hver torsdag... så er hjemme veldig mye!! jeg sliter med depressjoner jeg nå.. og samboeren min er inne i siste skiftuka si, så han jobber 4 netter, og 4 ettermiddager før han går til 3 uker fri.. så når han bare går til fri så er han mye hjemme sammen med meg...så håper ting letter litt da
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg skjønner deg veldig godt, tungt er det også! Sykmeld deg du, kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå