entil :) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg er en "prøver" som lurer litt på om jeg kanskje kan være gravid... Har et svangerskap bak meg, men der skjønte jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei....(ingen tegn i det hele tatt). Derfor har jeg ingen erfaring på dette området. Tingen er det at jeg synes kroppen min er litt rar om dagen. Men dersom det er graviditet er jeg VELDIG kort på vei (har akkurat sluttet på piller, og har ikek hatt noen mens ennå). På søndag hadde jeg menssmerter omtrent hele dagen. I går hadde jeg vondt i hodet og i natt våknet jeg flere ganger av kvalme. Selvfølgelig kan dette komme av helt andre ting, men spørsmålet mitt er egentlig om noen har opplevd sånne symptomer veldig tidlig i svangerskapet (1 uke)?
Plutselig_gravid Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Har hørt om damer som har kjent symptomer som kvalme og mensmurringer omkring de dagene egget fester seg. Så har symptomene forsvunnet for så å komme tilbake litt lenger ut i svangerskapet. Eneste symptomer jeg har hatt før ikm når jeg har vært gravid er ømme pupper. Uansett krysser jeg fingre for at du er gravid eller blir gravid så fort som mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå