Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 hadde one night stand med på facebook ? Han sa tydlig til meg hva han het til fornavn og etternavn, så kunne ikke dy meg å ikke sjekke han på facebook, fine fyren der..*sukk*
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Stalking om du sender en friend request?? Han kan jo bare avslå om han vil det... Men om du lurer i buskene utenfor huset, gymmen, jobben etc, DA bør du gi deg ;o)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 føler meg bare dum om jeg gjør det.. herregud !
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Skader ikke ;o) Er dere single begge to, så kan det jo være starten på noe )
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 men du trenger kanskje ikke skrive det på informasjonen om hvordan der kjenner hverandre
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Man kan da være venner selv om man har hatt sex. Du kan jo alltids bare si at du ville hilse på og si takk for sist. Trenger ikke å bli noe mer enn det. Hmmm....ser ikke problemet her jeg...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 synes egentlig det er mere rart om det er unaturlig å adde en man faktisk har hatt sex med jeg da, jeg har mange på facebook som jeg har delt langt mindre med enn det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå