nickoline og supermann Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Mener det stod bare os på slippen fra nav. finner den ikke igjen.
nickoline og supermann Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 +står det spesifisert på slippen da
nickoline og supermann Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 da må jeg lete fram slippen min. mener kun det stod os
nickoline og supermann Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 står kun overgan 6535 grunnpensjon forskuddtrekk skatt 2352 og utbetalt. fikk etterbetalt for en tid tilbake. men da har de vel gjort feil igjen da!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Hvor lang tid brukte de på å behandle den søknaden din da? Og fikk du utbetalt og etterbetalt så fort den var ferdig behandlet? Hatt søknaden inne i 6uker nå, og holder på å bli halvgæer'n av å betale 4500kr pr.mnd i bhg utgifter ;S
nickoline og supermann Skrevet 23. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2008 var mye styr med min. måtte klage. de mente jeg ikke skulle ha fordi jeg studerte på kveldstid. men jeg jobber jo også om natta. han må jo i barnehagen. fikk etterbetalt etter noen mnd.... 6 uker. da er den nok snart klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå