Gå til innhold

Det er en gutt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har smugtittet på junior i magen vha ultralydapparatet på jobben, så var jeg rimelig sikker på at han hadde tut og ikke trakt, men er jo greit å få det bekreftet av ekpertisen (er ikke lege eller ultralydmenneske selv ;-).

Vi kjøpte oss en tidligere ultarlyd siden mannen reiser til Afganistan om en uke og går glipp av ordinær ul. Jeg trodde i min villfarelse at når man kjøpte seg en ul, så fikk man 3D (siden de har 3D), og tenkte ikke på å spesifisere dette, så det fikk vi ikke. Fullstendig uviktig, forøvrig, siden vi så det vi skulle se. Junior var veldig aktiv og spratt rundt inni der. Fikk høre en fin hjertelyd som var på 150 slag/min, og jeg slapp å si at fyren hadde drukket lim (hadde proklamert at jeg skulle si dette dersom han mente det var jente;-), siden han var enig i at det er en gutt. Har hatt guttefølelse hele tiden og har ment hele veien at det er det jeg har sett på ul. Alt var normalt ellers også, og terminen står på stedet hvil. 20. mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi grattis med lille gutten da :-D vi å får en liten prins! Skal bli så deilig med liten guttebebis =) hehe. Jeg har fått bevist at jeg ikke har intuisjon pga jeg var sikker på at vi fikk jente =)

Tenkt på navn da? Hjerteslag på vår lille 22 uker var 130. Jordmor sa at det var typsik gutterytme hehe.

Skrevet

Er det jentene som pleier å ha høyere hjerterytme? En liten femikladd i magen min da kanskje? Godt jeg er liberal da *hihi*

Jada, tenker på navn. Oscar er en favoritt foreløpig, men vi må ha alternativer siden det jo slettes ikke er sikkert at det er en Oscar som kommer ut! Er jo lenge til ennå også, så greit å ikke låse seg helt ;-)

Skrevet

Hehe sant det. Vi fikk bilde av tissen til vår lille tass, så vi er ganske sikker hehe. Hvor langt er du på vei? Åhh har en bekjennt som fikk en sønn i helgen, han heter Oscar. Veldig fint navn =)

Jah samme tenkte jeg kan være jeg har en liten femi klatt her å. Siden både meg min kjære og hele familein trodde vi fikk jente. Godt vi er liberale og bare kjempe gald i den lille allerede =)

Jm sa at gutter ofte var litt mer bedagelige hehe å ingening å bekymre seg for.

Skrevet

He he he. Bedagelig ja. Faren gitt da han var 9 mnd og stod visstnok ikke stille et sekund etter det. Med mitt temperament, så blir nok dette livlig!

Er 14+6 i dag, så goooooood tid på å ombestemme seg på navnet. Adre navn vi har vært innom er Sebastian, Tobias, Emil og noen flere også som jeg ikke kommer på i farten. Kriteriet er at det skal kunne sies på "internationalt" og ikke dobbeltnavn.

Skrevet

Hehe ja er ikke lett det navne greiene. Her bestemmte vi oss tidelig pga oppkalling. Så det er nå litt fint syns jeg. Får det en betydning for oss også.

Her var faren oppå under å over alt før han var året, å i en kombinasjon med mitt temperamang og stahet kan jo dette bli en artig kombinasjon. Bra vi har ambisjoner forbarne oppdragelsen. Min mor bare ler å sier " bare vent du, men er jo bare å prøve seg. Får du se hvem som er staest". Hihi

Skrevet

GRATULERER med gutt!så moro!!

Jeg vil også vite hva jeg får!!!

Skrevet

Siden jeg hadde så sterk guttefølelse, så var det litt moro at det faktisk stemte! Det er vel ikke lenge til du skal på ul nå vel? Da får du sikkert vite det! Blir spennede altså ;-)

Skrevet

venter gutt vi også =) fikk vite det på ordinær ul igår. Hadde sterk jente følelse jeg da, så ble nesten litt sjokkert!

hehe, men alt var bra med han, så det var helt herlig =)

Skrevet

Jeg vil også ha gutt... åååå det er SÅ lenge å vente på UL :(

Skrevet

Hei! Så koselig at dere skal ha en liten gutt :-) Gratulerer så mye! Regner med det var stor stas for mannen å få se lille gutten sin. I morgen er det nøyaktig 4 uker til min ordinære UL, er veldig spent på hva som gjemmer seg i magen min, selv om jeg har en følelse av at det er ei jente.. Vet ikke om jeg klarer å holde ut helt til den 22. oktober, mulig det blir en privat UL før den tid.. Var du fornøyd med mottagelsen etc. der du tok UL? Kan du anbefale andre å dra dit?

Skrevet

Jeg var på Majorstuaklinikken, og det var helt greit. Fort gjort. Hyggelig mann, og han virket dreven i sitt fag. Er jo ganske mange penger for 20 minutter (1200,-), men dersom jeg ikke hadde tusket meg til en smugkikk på ul-apparatet på jobben, så hadde det vært verd hver eneste krone!

Skrevet

gratulerer !! :D så morro !!

Mange gutter nå, trolig en gutt på meg å :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi får oxo en liten prins:) Var på ul for snart to uker siden.Hadde en guttefølelse i starten...men ble så usikker,hehe:)Men er vel som regel den første følelsen som stemmer!?Vi gleder oss ihverfall noe veldig:)er 20uker imorgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...