Krusemynthe Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 ..men jeg kan ikke henge her i dag. Må ta en tur på cafè med en venninne, mens vaskedamen kommer og gjør underverker med huset ) Slitsomt, altså!! *jubler inni meg*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Åh, bare pass munnen din, ellers kommer jeg og kaster opp på det nyvaska gulvet ditt ;oD *hilsen hun som nettopp fikk mail om at både hun og gubben hadde glemt at gubben skulle jobbe til etter barneleggetid i dag også*
Krusemynthe Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Alle får som de fortjener!! Neida! Vaskedamen er et slags avlat for at mannen min også jobber mye. I perioder seint og tidlig og helger med!..så jeg vet egentlig alt om følelsen av den sure mailen du skriver om. ..men i kveld er i hvertfall hjemmkontoret rent og pent når han setter seg til... ;o) (beklager å hovere, men jeg er rusa på følelsen av å komme hjem til et smulefritt og grønnsåpeluktende hus!)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg skjønner deg kjempegodt og jeg ville ikke ta gleden fra deg altså ;o) Hadde garantert ropt like høyt om det var meg *fnis* Og en eller annen gang SKAL det bli meg, skal bare bli ferdig med svangerskap og permisjon først ;o) Kos deg masssssse i dag!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Nå ble jeg litt misunnlig, men jeg lurer litt på om vi ikke gjør det samme snart. Huset vi har bygd ble for stort, sett med vaskeøyne:o)) Kos deg på cafè, og gled deg over rent hus.
Krusemynthe Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 Vi har 5 barn og har valgt å bruke penger på bolig - for å gi alle en følelse av å være hjemme + rom til å være seg selv. Alle har egne rom, pluss kontor, et par stuer og et par bad, 35 kvm kjøkken, kjellerstuer hall og to vindfang. Dette er som sagt ikke fordi vi er så materialistiske, men fordi vi ser det som et verdivalg å satse på hverdagen. Det er dem det er flest av, og det er viktig at alle trives i den. Vaskehjelpen er også vel investerte penger i så måte. Gir gjerne avkall på noe annet for å kunne beholde henne, hvis vi skulle komme i trangere tider! Men nå skal jeg komme meg av gårde! Ha en fin-fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå