Gå til innhold

Tips for å bli kvitt langvarig forkjølelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli temmelig desperat.

Føler ikke at jeg får noe hjelp av legen min. Hun bare sykemelder meg et par dager, men jeg faller altid tilbake. Blir aldri ordentlig syk, bare hanglete og sliten.

Nå har jeg hostet og vært tett i 4 uker uten at det gir seg. Før det var det hodet og halsen osv.

Vil bare være frisk og ha litt overskudd. Savner å gjøre det jeg liker og ikke at alt skal dreie seg om å samle krefter for å komme meg gjennom arbeidsdagen.

Spiser ganske så sunt og tar tran.

Det jeg lurer på er om det er noen som har tips til evt kosttilskudd, naturmedisiner eller andre kurer som kan virke? Som jeg kan ta når jeg er gravid så klart=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, her er jeg spesialist ( ifølge meg selv). Du trenger akutt imunforsvar-forbedring. Mange ting som kan gjøres.

1. Allid være varm på beina.

2. "fem om dagen" av frukt og grønt må minst dobles. Hva med å varme tortillas og fylle dem med brokkoli, tomat, paprika, bønner... og ha på en god tomatsaus el.dressing. Drikke appelsinjuice, spise fersk frukt. Om du klarer 13 om dagen er du en helt!

3. c-vitaminsjokk, gjerne gjennom tabletter. Men det aller beste er følgende helsebrygg: kok opp vann med ingefærrot i (skrell og kutt i skiver), drikk med honning og ferske sitrondråper i. Smaker i følge noen som nøkken mens andre liker det. Uansett en vidunderlig sjokkopplevelse for imunforsvaret. (og kroppen kan ikke få i seg for mye c-vitamin, skyller ut det den ikke klarer å ta opp)

4. Ingen hjelp i c-vitaminene hvis du ikke også får i deg jern. Feks florandix- sleges på rimi og på helsekost. Kraftige saker.

5. omega3, selvfølgelig.

6. Masse vann.

7. Sove og hvile masse.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...