Gå til innhold

De barnehagene vil ikke jeg jobbe i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på en side her at barn begynner i bhg. når de er 6 mnd. der vill ikke jeg jobbe. Jeg vet hvor slitsomt det er å jobbe med de minste ibhg. Og de minste jeg har hatt er 9 mnd og vi fikk ikke ekstra personale av den grunn likevel gikk det daglig bort en hel voksen omtrent på det barnet altså ble det vanskeligere å dekke opp de andre barnas behov fordi vi hadde en mindre voksen tilgjengelig. Så hvis det skal bli vanlig men så små barn i barnehager så vet jeg ikke. det er koselig men tenker på resten av barnegruppa på 14 barn under tre år er vi 4 voksne og om vi da skulle få flere barn i alderen 6 mnd. ja da ville dette bli vanskelig å forsvare syntes jeg.

Da måtte hvertfall ting endres slik at det blir forsvarlig. egnevuggestuer. For barn under ett år mindre grupper og flere voksne. barn har behov for voksenkontakt og trygghet og for å kunne tilby det må vi jo ha voksne som kan tilby dette og da er det for lite med fire voksne på 14 barn. Om barna skal bli så mye yngre enn de er. Stressa og slitne voksne er ikke godt nokk til å dekke behovene til barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen legge ut denne på skravle for meg???

Skrevet

Om du setter inn noen tegn her og der og deler opp slik at det blir forståelig, så kan jeg gjøre det.

Skrevet

Beklager om det mangler noe,jeg har desverre dysleksi.

Skrevet

Du skriver da sånn noenlunde riktig, det er bare pausene som mangler!

Skrevet

og rettskrivning fines på word programmet jeg bruker til å rette med.

Skrevet

Det rettskrivningsprogrammet skal du ikke stole blindt på; det skrives nemlig "finnes".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...