GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 jeg hadde ikm i går og tok en test da , men den viste negativt.... når skal man teste neste gang tro???
coriander Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 jeg hadde IKM igår iallefall etter egne beregninger- 15 dager siden EL nå, testet negativt i går...og i dag....
Slumdog Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde IKM paa fredag og testet negativt paa sondag. Fortsatt ingen tegn til mensen og har UTROLIG vondt i korsryggen, pleier ikke ha det, kan det vaere et tegn? Og litt kvalm men det kan jo vaere innbildning da + noe stikninger i venstre eggstokk-omraadet... Er bortreist naa saa faar ikke testet for sondag om ikke mensen har kommet da. Hadde jeg vaert hjemme hadde jeg nok testet minst annenhver dag - hadde ikke klart aa vente...
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 jeg skal prøve å få tatt en blodprøve får å se hva den sier. den burde vell vise det om jeg er gravid....
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hei. i forrige PP var jeg 3-4dager på overtid. Testet negativt og til slutt kom TR. Har alltid vært helt stabil i syklusen, så det var noe snodig. Men den kom.. Så det er mulig at du bare er litt forsinket.
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 jeg har tatt utgangspunkt fra den lengste syklusen på 39 dager som da var i går.... jeg har hatt denne på 39 dager i kunn 2 måneder, tror jeg har hatt en syklus på 30 dager ellers...skjønner ingenting!!!!
Slumdog Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Naa har jeg faatt skikkelig mensmurringer... Sjekker for mensen hvert 10. minutt men ingenting. Haaper den holder seg borte : )
stor&liten Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 ikm i går og testet negativt. Har ikke testet i dag for føler at tr er på vei, men har sterkere murriger nå en vanlig. Må innrømme at jeg tenker en del på det for produserte lite hcg i begynnelsen av forrige svangerskap. Prøver å holde meg til i morgen om ikke tr har dukket opp.
Slumdog Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Naar testet du positivt forrige gang stor&liten? Gikk det lenge over IKM?
stor&liten Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Testet veldig svakt positivt 2 dager etter ikm. Det var så vidt jeg oppdaget en skygge strek. Dro selfølgelig på apoteket med det samme. Det ble vel 5 tester + en blodprøve den dagen. Burde nok vært medlen av forening for gale testomane den perioden!
Slumdog Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 haha, vet hva du mener! Men da er det jo haap for oss andre som gaar og venter og da : )
Duddlidu Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde ikm 7 september, ingen tr... testet negativt 10 september, ikke gidda å teste igjen etter det. Utrolig frustrerende, tror kanskje stress på jobben ødela for hele eggløsninga. Håper den dukker opp igjen snart.
Sjokolademonsteret Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Heisann Hadde IKM på søndag og testet negativt da. Skal teste igjen til helga hvis TR ikke kommer. Har vel ingen symtomer tror jeg... Det eneste jeg kan tenke meg er et symtom er utflod. Krysser fingrene for oss alle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå