Gå til innhold

noen må hjelpe meg litt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 5 mnder har nå i noen dager hatt skikkelig diare! det er utrolig mye,, og det er helt vått overalt...

hva skjer? og hvordan fikser jeg dette? han får grøt en gang om dagen og jeg pupper.. for noen dager siden fikk han en flaske med nan1, da jeg hadde litt på boks og helt hadde glemt at nan2.

noen som vet råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han nettopp begynt med grøt? Evt nettopp skiftet type? Vi fikk en real runde med diare da Matilden vår gikk over fra risgrøt til havregrøt litt for fort, go endte med å slutte med havregrøte for at det skulle gi seg. Ikke noe sånn?

Skrevet

Kanskje han ikke tåler grøten,eller melka...? ikke vet jeg,som førstegangs..:P

men siden det har vart i noen dager, så kanskje det hadde vært best og kontakte lege?

Skrevet

tror ikke det er grøten,. for han har vært helt fin før med grøten.. hm.. om det ikke går over til imorgen må jeg vel ringe lege ja..

Skrevet

Jeg tror ikke du skal vente med å gå til legen, han kan bli dehydrert, og det er veldig farlig, særlig siden han er så liten!

Skrevet

Vær snill å ring lege ganske raskt - langvarig diare på så små er absolutt ikke bra, de blir veldig raskt dehudrert, og det er kritisk.

Skrevet

huff som dere skremmer en mor med ord som kritisk osv!!! Slapp av litt da! Hvis ungene er slappe og preget av det er det på tide med legebesøk, MEN diare i flere dager er da helt normalt i perioder! Det er IKKE farlig, sålenge du ikke merker han er slapp og har dårlig almentilstand. Hvis man ammer, kan det være noe du har spist. Det kan være tenner på gang, da har alle mine slitt med diare. Kan også være et lett magevirus, de går som regel av seg selv. God bedring!:;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...