Minnie_Moon Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Har du problemer med å bli gravid, bør du bytte ut skummet melk med helmelk. En dæsj iskrem kan også hjelpe. Det viser en ny studie som publiseres i det medisinske tidsskriftet Human Reproduction i dag, onsdag 28. februar. Amerikanske forskere ved Harvard School of Public Health har gjennomført en studie med 18 555 kvinner, og funnet ut at dersom du spiser fettreduserte melkeprodukter fremfor helfete, øker sjansen for infertilitet som følge av manglende eggløsning med hele 85%. Les mer: http://www.kk.no/php/art.php?id=371220
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Oi.. Såppas ja!! Vi har nå bare helfeite ting i huset her, men drikke melk gjør jeg ikke. Får tenke på å vurdere å drikke litt melk kanskje. Men...jeg klarer bare ikke smaken av melk og vondt i magen pleier jeg å få også...
Minnie_Moon Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Hva med yoghurt? eller litt iskrem? Kanskje ost har litt av samme nytten? er jo melkefett som er i det også?
*Hønemor81* Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jippi! Da skal jeg begynne å nyte min latte med helmelk og god samvittighet, hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå