GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 jeg hadde ikm i går og har bare testet negativt....kjedeli, men ingen tegn til tr. så jeg lurte på om det kunne bekreftes ved å få tatt en blodprøve??
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Du kan ringe legen din og høre. De kan jo påvise små mengder med hcg ved en blodprøve.... Lykke til
monkri mamma til 4 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 ja du kan få tatt en blod prøve. da måler dem hcg i blodet og ser om d er noen økning enn normalt. er d en økning, så er du gravid. har tatt en selv og den var d ingen økning på, men så var d litt tidlig, så j får se. tok den på fredag og har ikm nå på søndag, så da kjønner du sikkert at d var litt tidlig. håper du er gravid da. har du prøvd lenge? lykke til da.
GoodFeeling Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 det er første forsøk her i gården hehe... jeg skal ringe legen i dag da og få tatt en blodprøve:) siden jeg hadde ikm i går , så burde det vell vises viss jeg nå er det, tror du ikke? tar det lang tid før man får svar på en blodprøve?
Shiny84 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 svar foreligger i løpet av 3 dager ca.. tvi, tvi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå