Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Jeg har begynt å gjøre det litt i det siste.. Så koselig det er med friske avskårne blomster. Og også kjekt med andre nye blomster. Jeg liker særlig godt orkideer da..Særlig hvis jeg har hatt skikkelig helgevask, sola skinner og blå himmel er det ekstra stas og pynte opp med nye blomster.. Enn dere??
ana baroma Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Det hender jeg gjør det om vinteren... eller ei potteplante med blomster, bytter litt på det:) Nå tar jeg inn ei og anna rose fra hagen og pynter litt:)
~~DoraDora~~ Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Kjøper alltid noen friske blomster til helgen. Som oftest en bukett, men av og til lager jeg til en liten oppsats selv. Jeg kjøper dette hver fredag, og da nyter jeg de og det nyvaska huset. Da kommer helgefølelsen. Det aller beste er når vårtegnene kommer, solen skinner ute, huset dufter nyvasket...og det står en vase stappfull med friske tullipaner i forskjellige farger....det er helt herlig )) I starten av forholdet lo min mann av meg når jeg absolutt måtte ha en bukett blomster til helgen, men nå får han ikke helgefølelse uten han heller :DD
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 mortiltre: så kosli her kjøpes d skjeldent blomster dessverre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Det har jeg aldri gjort. Jeg er nok ikke så huslig som noen andre er =)
konvall Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Jeg må alltid ha blomster på stue og kjøkkenbordet. Blir som regel i potte da. Holder litt lengre enn avskårne. Om våren om sommeren plukker jeg ute.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Jeg kjøper alt for mye blomster. Sikkert bortimot tre ganger i uka. Det er faren med å jobbe i bllomsterbutikk
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Kjøper aldri blomster. Svigersøster kjøpte noen papegøyeblomster til oss på lørdag, de var litt kule. Liker ikke blomster.
blond Skrevet 24. september 2008 #9 Skrevet 24. september 2008 Jeg kjøper aldri uten anledning, men setter veldig pris på at andre kjøper til meg. Blomstene står alltid til de er visne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå