Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. september 2008 #1 Skrevet 23. september 2008 Nå har jeg vært oppe, fått folk avgårde, så nå har jeg huset for meg selv. Klarer ikke så masse fra morgenen av, så nå skal jeg legge meg med en bok på sofaen, og så ser jeg ut på en helt blå himmel og ei sol som er på vei over fjelltoppene. Herlig:) Så kanskje jeg får energi til å gjøre lit senere idag?? Hva er deres planer idag da?? Og hvordan er været rundt om i norge??
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 nope, men skal også legge meg å lese litt i boka mi;)
yasmina Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 jeg er her, litt frem og tilbake... Er alene med minsten og venter paa telefon fra min soester. Hennnes mann har kreft og de er paa kontroll i dag, er redd for daarlige nyheter i dag og beskjed om at det kun staar om uker naa. Blir nok ikke gjort saa mye fornuftig her i dag
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 En klem til queen of Kalifa.. Her er det litt grått idag, men ser ut til at sola snart bryter igjennom skyene. Sønnen og jeg har akkurat stått opp, så skal spise frokost før jeg skal levere han i bhg. Også tror jeg dagen min går i ett idag.. -trening -vaske badet og doen -brette masse klær -sette på en maskin med klær,og henge opp de klærne når maskinen er ferdig -hente sønnen i bhg -lage middag og i kveld skal jeg på foreldremøte i bhg. Så dagen kommer nok til å gå fort..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 off da kalifa, det var triste greier. håper på positive tilbake meldinger fra din søster. tenker på dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå