Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Tirsdag 23.sept??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 dager igjen og høygravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 dager igjen til termin... Nå gikk det plutselig fort her..

Skrevet

82 dager... Lengst unna målet av de som har skrevet i dag ser jeg:-) Men men synes heldigvis tiden går litt raskere nå enn tidligere:-)

Skrevet

2 dager igjen her....Bare venter på at noe skal skje hver dag...

Skrevet

19 dager igjen :-) Måtte de gå fort fort fort. Evt, måtte snuppa finne ut at hun vil komme nå...

Skrevet

36 dager igjen!

Har født 4 og 3 uker før termin tidligere... så jeg går bare og venter på at det kan skje når som helst fra nå av og fremover egentlig... Litt skummelt- men veldig spennende.. :)

Skrevet

83 dager igjen! Har akkurat tatt fatt på 3. trimester, håper tiden går fort!

Skrevet

2 dager igjen, jippi!

Skrevet

1 til mens, 9 til UL.

Nå er det bare overtiden som ikke er en sifret;o) Håper jeg slipper den og.

Skrevet

18 dager igjen. Er sååå tungt å vente, men man har jo ikke noe valgt;-)

Skrevet

27 dager igjen, men han bare MÅ komme litt før;)

Skrevet

80 dager!

Høres mye bedre ut å si 11 uker, da er det plutselig ikke så ille :)

Skrevet

6dagar til termin...men sidan det ikkje er teikn på at noke skal skje endå, så føler eg at ein dag til eller frå ikkje er så masse å juble for lenger. :( Blir nok overtid på meg og (ligge til slekta)...*æsj!*

Skrevet

50 dager igjen;-) Helt utrolig egentlig, håper alt er klart til gullet kommer, holder på å pusse opp!!! Er sykemldt så nå baker jeg brød til over jul (MANGE brød) og skal begynne med litt julebakst;-) Har ikke lyst til å styre med slike meningsløse ting når jeg heller kan nyte min førstefødte;-)

Skrevet

Jeg har 21 dager igjen til mens terminen og 24 til min ul termin, men jeg gjør alle råd og tips i boka for og forhåpentlig vis slippe unna med noen dager. Gleder meg noe helt enormt, og hadde det vært opp til meg hadde hun kunne komme allerede i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...