Gå til innhold

Ingrid Norby = Slakepått = Baby = sant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si annet enn HAHAHAHA. Ler me spent ihjel her jeg sitter!Gud fader meg i rompa for en underholdende side. Jeg ler så jeg omtrent griner av alle disse konspirasjonsteoriene folk klarer å lire av seg.

Hoho!

Nå ler jeg meg inn i senga,

God natt til dere alle. Hahahaha

Skrevet

Jeg regner med du mener HI, men meg har det ihvertfall tørna for. Haha!

Skrevet

slaskepått = slikkepott = sexpott osv. osv.

Skrevet

hehe...hi ja...ikke deg slikkepått.....kjære mi tid for et forum...."du ska høre mye...." HAHAHAHAHA....JEG RISTER AV GAP-LATTER....

Skrevet

Jeg rister med deg! Jeg kommer meg faen meg ikke inn i senga engang!

Skrevet

God morgen Ingrid? Er du her i dag? Så deg i går forresten slikkepått

Skrevet

Skjønte ingenting av denne tråden, jeg. Jeg dum? Eller intern humor?

Skrevet

Godt å høre. jeg skjønte heller INGENTING. MÅ være intern!

Skrevet

Jo, slaskepått påstod hun var en kjendis, og noen fant ut det måtte være Ingrid Norby eller Elin Sogn eller hun vær damen May_lisbeth (hun er verfall gravid) og slaskepått sa hun var 17uker på vei, ingen visste hun var gravid og faren til barnet var en politiker

Skrevet

slaskepått og slikkepott MÅ være samme person. Se på skrive måten deres og hvordan de skriver HAHAHAHA på. Også er det såpass mange min mellom svarene til slikkepott og slaskepått at de kan bytte nick i mellom. også var det bare de to som var her inne så seint på natta

Skrevet

nei slaskepått og slikkepott er ikke den samme nei, men det var jeg som lagde pol-pått og påttepått.....det holder lenge for meg å være disse tre påttene.....jaja....også askepått med hissig gemytt da....HAHAHA...ska si den dama har fått mange reservepåtter....men hun er jo kjent får å røyke vaksiner da....påtta vår....

Skrevet

Jeg er såvist ikke slaskepott. Men takk for komplimentet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...