Frosk1 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Her smører jeg på morgene, men noen ganger syns jeg det blir så kaos, lurer på om jeg skal smøre på kvelden.. Noen med erfaring på det området? Har ei som trenger ekstra oppfølging på morgene pga adhd så er kaos her til tider.Kommer helt ann på dagen hennes
meg & to små vampyrer Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg er helt i ørska om morgenen, men mannen min er en morgenfugl. Så han smører om morgenen.
mamma-til-4 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Her smører jeg på morgenen. Av den enkle grunn at jeg husker så godt at maten min smakte så annerledes og rart når MIN mamma hadde smurt min matpakke dagen i forveien.Etter noen år endte det opp med at jeg begynte å kaste maten i søpla på skolen.Den smakte ikke bra.
MintCondition Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 På morgenen, tar da bare et par minutter? Nå smører jeg bare en dag i uka da, siden det er turdag den ene dagen, ellers får de all mat i bhg...så mulig jeg hadde blitt "latere" om jeg måtte smurt hver dag
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg smører på morgenen, da jeg føler matpakka blir litt "flat" dersom den gjøres klar om kvelden. Men noen ganger vurderer jeg om jeg skulle lage den om kvelden jeg og =/ Har 3 stk som skal gjøres klar om morgenen, 2 matpakker, og en som skal mates.. Så dersom noe ikke går etter planen, så blir det kaos.. Noen ganger baker jeg sånne matmuffins, eller fylte horn med skinke, og da er de bare å putte rett i boksen =) Enkelt Da går det litt kjappere ja.
Fire småtroll Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 På morgenen, synes ikke "matpakka fra i går" er noe god selv så det får ungene slippe...
It's all about me Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Nå har jo lillegutt cøliaki og brødet ligger da frossent i skiver i fryseren. Så jeg smører da kvelden før, tiner jo da sakte i kjøleskapet og er ikke anderledes dagen etter. Når mannen smører gjør han det om morgenen. Men nå er det min jobb og med en baby på armen samtidig er det dessutten letter om kvelden.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Jeg smører om morran, men så har jeg bare ett barn å skysse i klærne og ut dørene også - mulig jeg endrer meg når den i magen kommer ut og begge skal i bhg/på skole... Hater matpakker selv, så jeg gjør så godt jeg kan for at den skal være "ferskest" mulig )
*Timulia* Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Her smøres det på kvelden, på morran syns jeg det er kosleigere å ha tid til å sette oss ned ved frokostbordet og spise i fred og ro. Havregrøt til frokost, ellers kunne vi jo smurt mens vi spiste. Jeg syns ikke matpakke fra kvelden før gjør noe som helst jeg!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 Om jeg starter tidlig på skolen og han skal spise frokost i bhg smører jeg på kvelden, for jeg smører 6 skiver til meg selv også så jeg synes det er nok stress om morgenen om jeg ikke skal smøre 10 skiver i tilegg.. Men om jeg startrer litt senere på skolen smører jeg alltid maten på morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå