Tvillingmamma*2010 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Angrer som fy på at jeg gikk så mange år på sprøyta... (11 år med opphold på 6 mnd for 2 år siden, hvor mensen kom med en gang) sluttet igjen i mai, og trodde jeg skulle komme i gang like raskt som sist dumme meg. Har "gått i hi" nå og jeg blir litt smågal av det. Vil så gjerne bli gravid i løpet av høsten =) Jeg vet selvfølgelig at det kan ta opptil flere år, men har så utrolig lyst på barn nå. Alt i livet er perfekt og til og med samboeren min ser veldig frem til vi blir gravide. Åhhh blir så frustrert noen dager, hjelper litt å lese rundt her inne da, men blir ikke mindre babysyk av det heh=) Måtte bare få det ut.. Noen andre som har erfaring med sprøyta? Synes det står mest om p-piller.
pusejenta2 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Ja jeg gikk på p-sprøyta for ca 2 år tilbake,jeg mistenker at det er den som er årsaken til at jeg fortsatt ikke har blitt gravid.Sies jo at det kan ta opptil &à mnd pluss de " mnd etter du har tatt den for å bli gravid. Men nå håper jeg den er ute av kroppen forever. Fortsett å prøve.det er det eneste rådet jeg kan gi deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå