lillemor_til_to Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 eg føle at d e så leeeeeeeeeeeeenge te...........e så lei....
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Eg har termin 22 November. Føles som tiden har stoppet opp nå ja..
Popelko Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 har den 18. jeg også, begynner å bli veeldig utolmodig ja
*novemberbebbis* Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Jeg har den 15 nov, leeeenge til ja! Er tungt på slutten.
har4barn Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Jeg har termin 21.nov. Er enda ikke lei. Prøver å nyte de siste ukene i livet som gravid. Sliter en del med redsel for den lille, så jeg er litt sliten, men prøver å nyte livet innenfra likevel. Det er snakk om så kort tid av livet vårt...
Nina_J Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Jeg skal ta ks 20.november. Det går jo kjempefort synes jeg! Har så smått begynt å føle at jeg får dårlig tid til å ordne alt jeg skal...julegavene må være i boks før babyen kommer, for jeg tror ikke jeg orker julehandelen etter ks med en baby på to-tre uker... Nedvasken har jeg begynt på også, sånn at det skal være litt lettere å vaske til babyen kommer. Så sliter jeg med bekkenproblemer, så jeg kan ikke gjøre noe hver dag heller. Etter en dag med litt vasking, må jeg ta en dag med avslapping.. :/ Skal bli greit å få unna julegavene ihvertfall! Men dette går fortere enn vi tror dere!
Gjest elissa2 Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 jeg har termin 14 november og føler ukene flyr ifra meg......men jeg har 2 aktive små gutter fra før som jeg prøver å holde følge med, også driver vi å pusser opp litt hjemme, så har mye å henge fingrene i:))
Frøken Svingtrapp Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 jeg har termin 14 nov og synes det er veldig kort tid til. Det er så mye jeg skulle ha gjort innen da....
monabea Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Jeg har termin 14. november, og er veldig glad for at det er noen uker igjen enda. =) Mye som skal ordnes og godt å nyte den siste tiden alene som kjærester og lange turer i marka i det fine høstværet. Ha en god dag alle sammen.
Jente2011 Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 eg har den 18.november! bjynner å bli lei nå.. men det er ikke såååå lenge til:)
Bussi Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 Jeg har termin 22. november, og har litt delte meninger om hvor lenge det er igjen egentlig. På den ene siden begynner det å bli rimelig tungt, og jeg gleder meg til å bli ferdig, men på den andre siden har jeg masse som skal gjøres før babyen kommer, så jeg er temmelig stresset egentlig! Med den første sønnen min fødte jeg i uke 36, så det er kanskje derfor jeg er litt ekstra stresset, siden det er en viss mulighet for at denne også kommer for tidlig =S.
Frk. uflaks Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 har termin 17 november, føler at det er lenge til. Men samtidig synes jeg ukene bare har fløyet ifra meg. Har enda ikke fått handlet inn alt jeg skal, for jeg har hele tiden tenkt at jeg har god tid men det er jo bare 8 uker igjn nå
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 23. september 2008 #13 Skrevet 23. september 2008 Jeg har termin 20. november! Synes ukene har flydd i det siste merkelig nok Men nå gleder jeg meg sånn til bebisen kommer at jeg klarer nesten ikke å vente! Tipper disse siste 8 ukene blir laaaaange....
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 23. september 2008 #14 Skrevet 23. september 2008 Jeg har også termin 20. november! Har for noen uker siden skrevet en lang liste over ting vi skal ordne først og har hele tiden tenkt at vi har all verdens tid. Tok frem listen igjen og da hadde vi brukt 3 uker på et punkt! Da har vi plutselig veldig dårlig tid... Gleder meg veldig til å ha en hendigere kropp å gå med og spesielt til å se lillebror, men jeg er ikke klar til noen fødsel enda!
Tuttelure Skrevet 23. september 2008 #15 Skrevet 23. september 2008 jeg har termin 15.november:) syns egentlig tida har gått fort hele tida jeg.. heldigvis:)!
Gjest Skrevet 23. september 2008 #16 Skrevet 23. september 2008 Termin 20.nov her også! Syns tida går veldig fort jeg, og det er en del ting og tang som ikke er på plass enda. Med bekkenløsning tar ting litt ekstra tid, så jeg er glad jeg blant annet har fått unna mesteparten av julegavene (både jeg og kjæresten har stoooor familie!) Han har handla litt han også, men med full jobb og trening hver eneste dag, får han ikke gjort så mye som han gjerne vil. Leiligheta skal også rundvaskes før babyen kommer har vi bestemt, sengetrekk fra ikea må sys om (de har jo helt andre størrelser og ingenting passer) og noen brukte babyklær må fikses litt på. Samtlige knapper skal sjekkes! Og det aner meg at en del må sys litt på. Pluss pluss. Muttern sier det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem igjen er å pakke bagen jeg skal ha med på sykehuset, så nå føler jeg at jeg har enda litt mindre tid! Heldigvis er formen eller god og energinivået høyt, ikke noe stress i kroppen eller unødige bekymringer som plager meg. Hadde jeg ikke hatt bekkenvondt og må det med ro, tror jeg det hadde vært mye høyere tempo her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå