Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Frk. Dings har flere ganger tidligere snakket om en dame som står fremfor soveromsvinduet mitt, og jeg har ikke bitt meg merke i det. I da da vi var nede i gangen kjente hun på ytterdøren som var låst, og på en annen gangdør som også var låst. Hun kommenterte det etterhvert: "Den var låst, den var låst, og DEN var låst", sa hun, og gikk bort til en vegg uten dør og pekte på en spesiell plass. Det rare er at de forrige eierne fjernet en dør der, men det viser ikke spor etter det i det hele tatt... Hvordan kunne frøkna se den da? Hun var fast bestemt på at det var en dør der.
Gjest hovedinnlegger Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Huff, grøsser jeg nå...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Frøken Dings ser med litt klarere øynene enn deg.Ikke noe å bli redd for .
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Da lurer jeg på om Frk. Dings kan fortelle meg hvem som "forfølger" meg..?(evt bekrefte at jeg bare er sinnsykt mørkredd og inbiller meg ting) Jeg grøsset ang den damen utenfor viduet ditt..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Ehm... Jeg tenkte et sek at Frk. Dings var nicket til en voksen her inne.. glem min forrige post =)
Tommage♀♂ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2008 Haha, tror det er lite sannsynlig at min lille frk. Dings kan fortelle deg noe om det ja;) Selv tror jeg ikke på sånne ting, men litt rart var det jo da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå