Gå til innhold

Litt drøy animasjon på NRK barne TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne lille animasjonen om den lille søte ugla som alltid i hver epesode opplever å bli delt opp i flere biter gjennom forskjellige hendelser.

bla ble den en målskive for et sikte som endte med den fikk øye most av et tre... litt drøy barne-tv? hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... Ja, det tenkte jeg også.

Mannen og jeg tittet litt på hverandre da gitt..... lurte litt på om vi skulle slå av tv'n ...men da var det jo egentlig over....

Den er jo "morsom" for oss voksne, men kanskje litt drøy for de små ja....

Skrevet

har ikke sett akkurat det der.

men husker for noen år siden at de en gangsente en tegnefilm hvor detblant annet var en ulvsom var så trist ogi den sammenhengen sa:

" jeg tror jeg går å henger meg" hvor på min datter spurte meg om dette. jeg svarte unnvikende at kansje det hjelp å henge litt i ei grein. når han var tris.

syntes dette var ille.men syntes at mye på barneteve ikke espsielt godt gjennomtenkt.

Skrevet

Kanskje de skulle sendt denne istedet?

Det hadde nok gjort susen... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, jeg reagerte på det jeg og. Har ei jente på fire som iallefall er litt sart når det gjelder tegneseriefigurer som blir delt i biter og knust. For dem er det jo virkelig. Lite gjennomtenkt av nrk, ja.

De kunne sendt det senere på kvelden eller i reklamepausene på andre kaneler, for jeg syns den var utrolig artig! hehe..:oP

Skrevet

Hm, er visst litt sære, jeg og treåringen min , vi flirer godt og lenge av den serien..

Skrevet

Den er jo knall! Treåringen stod som en støtte foran tv'n, og lo da den var ferdig.

Skrevet

haha, skal love deg eg skvatt til da plutselig denne søte uglen ble sprengt og det landet bare et øye.. ble helt fortumlet.

verken meg eller sambo synest så mye om dette nei =/

litt for groteskt for småbarn/barn synest nå jeg. selvom det ikke er blod eller noen som skader den

Skrevet

Jøss, skal si det finnes sarte mennesker rundt om kring..

Skrevet

Faktisk digger ALLE barn og voksne jeg har snakket med den ugla. Jeg tror at hvis man er for sart for den ugla trenger man virkelig å herdes...

Den med ulven som går og henger seg derimot var et godt stykke over streken, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...