Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Vi feirer annethver år med min familie og annethver år med mannens familie. I år skal vi feire med mannen sin familie. Men vi blir enige fra år til år hvor og hvem som skal arrangere jula det året.
NoDoubt Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 De 2 siste årene har vi hatt julen hos oss. Det kommer vi til å fortsette med i mange år fremover. Da får vi feire julen som vi vil og vi slipper å dra fram og tilbake på gaver og trøtte barn. De 2 julene har vi feiret med min side da hans foreldre foretrekker syden framfor jul.... Ser ut til de skal der dette året og....
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 vi ber foreldrene våre hjem til oss.
ana baroma Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Nei, her skal ingen bestemme hvor vi skal feire jul, og vi skal aldri ha noen annenhvergang her eller der. I år skal vi til mine foreldre, og det er første gang på 10 år jeg skal feire jul med dem, så vi gleder oss til det. De bor laaaaangt unna, så det er noe av årsaken. Neste år skal vi ha stesønnen min, så hva som skjer da aner vi ikke...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Vi har til nå feiret annehvert år hos tante og de og annenhvert år hos mamma og de. Det har vært tradisjon siden jeg var liten. Da er hele familien der. Middagen spiser vi alltid hos mamma og de. I år skal vi til samboers foreldre. Blir nok en spesiell jul for meg siden det er første jula jeg er borte fra mamma.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Nei, ingen fast opplegg.... men i år blir vi nok hjemme....
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Vi er annenhvert år med pappa, søs, hennes 2 barn og mann og farmora mi. Og de andre årene er vi med foreldrene til sambo, begge brødrene hans med familie. Jeg vil gjerne ha jula hjemme om noen år. Husker det å ha julen hjemme når vi var små. Det var noe av det kjekkeste jeg visste med hele julen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå