........... Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 .....jeg er gravid!!! Vetta faen hva jeg skal gjøre i forhold til det,passer vanvittig dårlig akkurat nå.....skulle ikke pult den ene kvelden...for sent å tenke slikt nå,gjort er gjort og spist er spist liksom... Noen med noen oppmuntrende ord til en forvirret høns????
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 GRATULERER!!!!!!!!!Det er jo helt faktastisk!!! Et lite vindunderlig BARN vokser inne i deg!!!! Må være utrolig flott!!!! : ))))))))
EierIkkeFantasi Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 congrats gjort er gjort ja ! meen det går så bra så,skjedde like brått her men han er det beste som har hendt meg..
lille oscar + bebis Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 det er en grunn til at vi damer går hele 9 måneder gravid. Du får tid til ganske mye på 9 måneder... Når jeg fant ut at jeg var gravid bodde jeg i spania med 3 venninner og studerte, hadde typen hjemme som hadde flytta vekk for å jobba siden jeg var i utlandet, jeg hadde gitt fra meg leiligheten så jeg hadde ingen plass å komme hjem til... kom ikke til å fullføre utdannelsen min før ungen ble født.... Altså- veldig bad timing der og da. Men det ordna seg på 9 måneder ser du, vi svinga rundt oss, jeg kom meg hjem til norge, vi kjøpte oss leilighet, kom på plass og alt som ikke passa- passa plutselig:) Nå syns jeg det var helt perfekt å få gutten min nå! mitt råd: ta tida til hjelp, du må gjennom mye bekymringer og tanker om hvordan du skal få det til å gå.... men jeg ,lover deg: DU FÅR DET TIL Å GÅ!!! god tid;) lykke til!
........... Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Takk,takk jenter...jeg har ett barn fra før,så jeg vet jo hva jeg går til sånn sett...men det er jo mange ting som spiller inn når man øker fra ett barn til to.... Åsså var det tidspunktet da...jobb og alt det der...phu... Puste med magen nå...tror ikke jeg får sove i natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå