Gå til innhold

2 timers arbeidsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høstforkjølelse med vonde halser har inntatt barneleier`n i Snulderheimen. Jeg dro på jobb kl 08, og ble kalt tilbake til skolen for henting av syking kl 10.... Syntes nok at krøllebøllen var litt vel rolig og samarbeidsvillig(!) på morningen.... så jeg burde i utgangspunktet ant at han brygget på noe;=)

Ha en flott dag i morgen alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ungene her er roligere på mårran,så vet jeg det er sykdom på tur.

Men tar da ikke tegna alikevell jeg.

Håper lille krøllebølle blir frisk snart da.Å at ikke hele hurven blir liggende ;o)

Skrevet

Dumme høstforkjølelsen har inntatt de 1000 hjem ja.

Her hostes det over en lav sko i hele rekka og oppover gata og nedover gata. Ikke lett å unngå for å si det sånn.

God bedring til krøllebølle og krysser armer og bein for at ikke alle dere andre får det også......NBG NBG NBG NBG NBG!!!

Skrevet

Hjemme med sykt barn er jo en gjenganger på denne tiden av året. Håper det ikke smitter og legger ned hele familien på en gang - er hvertfall en fordel om mor&far A/S ikke legger seg til samtidig, vet jeg! c",).

Jeg pleier å sende ungene avgårde så sant de ikke har feber eller kastet opp i løpet av natten - så nesteldste snakker fremdeles om den gangen i fjor vinter:

"Husker du mamma, at jeg sa at jeg hadde vondt i magen, og så sa du at jeg måtte gå alikavel, men at jeg kunne si fra til L.... hvis jeg ble verre , og så KASTA JEG OPP i hele gardroben og i gangen og på doen så L.... måtte tørke opp; eller?!"

Tror ikke revungen hadde vært på skolen i mer enn førti minutter en gang, jeg.... Huffameg. Men da jeg hentet henne var hun helt fin, og frisk som en fisk etterpå - men da fikk hun bli med hjem, ja.

Har hørt at sykepleiermødre er de verste.....

Skrevet

he he he he skomakerens barn vet du.......

Men godt at du fikk han hjem, og så kan han hvile litt. For å blir frisk og rask:o)

ha en fin dag du også, blir vel mer enn 2 timers arbeidsdag når man har syking hjemme???

Skrevet

Unge Herr Krøll ble sendt avgårde på skolen i dag... han skrek som om jeg tvang ham til å gå med åpent beinbrudd! Ikke fordi han var syk, men fordi han hadde lyst til å være hjemme med mamma i dag og....

Men som Reven sier... sykepleiermødre er ille;=) Han var litt tykk i stemmen, men feberfri og fresh... Kan man skrike så høyt... ja da kan man gå på skolen og!!

Forøvrig så måtte jeg selvsagt hjelpe på samvittigheten min med en tlf til skolen utpå dagen! Han var selvsagt helt i farta, og klar for tisdagens tegnekurs! Hadde han sannsynligvis vært furten på meg i ukesvis hvis han hadde "mått" være hjemme og gått glipp av moroa!

Aldri så galt at det er godt for noe....:=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...