Elviraen Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg hadde EL i helga, hadde meg så det holdt alle dagene, men denne EL var rar i motsetning til mine forige som har vært både presise å veldig klare, så var denne litt for tidlig å ikke helt sterke streker,..ja ja ikke vet jeg, men nå dauer jeg nesten etter å teste (bare 2 uker fortidlig) nei denne gangen ska jeg ikke teste før IKM, det er bare bortkastet egentli.... men je gleder meg, jeg VIL ha barn i sommerhalvåret, og dette er nest siste mulighet...huff, neste gang er min kjære bortreist på jobb også...huff, dette ble negativt...men nå håper jeg bare at jeg ikke får de der ekkle harde ømme puppene rett etter EL, som jeg fikk i forige mnd....da betydde det i allefall bare MENSEN.... ja nei, nå er jeg bare glad for at det i d heletatt er en sjanse for at jeg er gravid!! johoo alle sammen , håper dere alle lykkes denne mnd, å til alle men IKM i uke 40!! : jeg vil gjærne ha dere her i uke 40 for å jabbe om symptomer når tiden nermer seg!! Nuss å klem i natten til alle vordende mødre og fedre!!
snellapella Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 JAaaa! Er kjempeutålmodig, hadde EL rundt den 17., og det er så leeenge å vente....
Prøverpånr*2* Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Tror jeg blir gaaal, er sååå utolmodig. Har allerede svidd av 2 G-tester, og bekke like hvite:( EL 17-18 ca. Bra det finnes billigtester...
Krinoline Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Huff, ja, det er kjipt å veeeeente. Hadde EL den 16., IKM den 30. Har bestilt noen billigtester på nettet, tipper jeg prøver en av dem like over helga i ren utålmodighet... Jeg har heller ikke fått de sedvanlige ømme puppene etter EL denne gangen, så jeg håper også at det er et godt tegn... Lykke til alle sammen!! Håper vi kan melde oss inn permanent i juni-klubben snaaart!
titti*mamma*i*februar11 Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Sukk!! Hadde EL smerter og utslag på søndag og verker allerede etter å begynne å teste!! Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å vente i 1,5 uke til... Ønsker oss såååå veldig en liten skatt.... Vi er vel kansje av det utålmodige slaget! Vi venter like mye begge to... Har noen forslag til hvordan få dagene frem til ikm til å gå fortere så tas alle forslag imot med takk;)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Utålmodig var vel bare forordet her i gården hehe Har testet i noen dager allerede jeg hehe....har egentlig ikm 29 sept men mistenker at jeg hadde el rundt 10 sept. Og i dag morges så jeg kanskje tidenes svakeste skyggestrek hehe Kan ha vært gugg på øyet eller at jeg rett og slett var så sinnsykt trøtt...var i 06 tiden at jeg fikk disse synene.... Men mener bestemt at jeg kunne skimte der hvor strek nummer 2 skal være hehe Men blir ikke helt i ekstase...da jeg vet at det kan bare ha vært innbildning.....men skal innrømme at det blir noen utrolig spennende dager fremover! Masse lykke til alle sammen!!!!
Snabeltann Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Hehe, jeg stirrer også så lenge på testene at jeg ser feltet der teststreken skal komme opp Uten at det betyr noe da.. Jeg hadde el 17 eller 18.. Har seriøse planer om å teste på fredag! Har bare EN billigtest igjen fra forrige gang (jepp, svidde av ni stykk den måneden. ) Blir den hvis, så skal jeg vente til mandag. (IKM tirsdag 30.9) Og da skal jeg kjøpe en på apoteket. Må slutte med dette testeriet, galskap.. Akkurat nå er jeg dritsyk, så tempinga her jo gått ad dundas. Håpet å se en oppsving i tempen i disse dager. Uansett, jeg har ikke fått så mange PMS sympotmer som jeg pleier. Puppene pleier å være så ømme at jeg døøør hvis jeg tar av meg BHn. OG de vokser fra C til D (må ha to sett BHr) Dette inntreffer vanligvis to dager etter EL. Denne måneden fikk jeg først ømme pupper i går, og da ikke i nærheten av så ømme. Pleier også å ha party i underlivet i ti dager før mens, med smerter og murringer konstant. Det har jeg ikke denne gangen.
Elviraen Skrevet 23. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2008 Det er en lettelse å se at det finnes andre i samme situasjon!! DOG jeg denne gang har klart å ikke tenste enda, men skulle vel bare mangle, hadde vel ikke gitt noe utslag enda uansett om jeg var gravvid.....men nå er jeg skikkeli klar!! sitter å ser på ikeasidene å vet hvilken seng vi skal ha å hvilket stellebord og HELE pakka er spikra med navn å alt, mangler bare selve ungen!!HAHA er jo helt komisk egentli!! men egentli for tidlig å klage enda, er i 3 pp...eller 4, men min kjære var borte ved forige EL så det kan vel strengt tatt ikke regnes som en PRØVE periode....bare en periode d du gitt...men håper ån høre fra dere alle etterhvert, hvor tidlig dere klarer å få frem den streken, er så usikker på når jeg kan forvente at den synest, det er jo liksom på mensdagen, men klarer jo uansett ikke å vente til dah...har enda ikke fått de ømme puppene.....det er jo et godt tegn!! ja ja....nå er det natta! lykketil alle dere utolmodige!!
snellapella Skrevet 24. september 2008 #10 Skrevet 24. september 2008 kribler i magen....... kiler....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 jeg er kanskje den mest utålmodige personen på jord hehe Bestilte nettopp flere grav tester fra e-bay. Er jo kjempebillig der.... Tester hver dag jeg hih....er helt klart under kategorien TESTOMAN ja! Av ypperste klasse hehe i går hadde jeg en skyggestrek, men i dag var den atter igjen blendahvit. Har litt småmurring/vondt i magen, men om det er bare noe jeg har spist er heller uvisst.... Er ikke helt sikker på ikm men i en normal syklus så skal det jo altså være 29 sept.....men kommer nok til å teste som en tulling frem til da ja!
snellapella Skrevet 24. september 2008 #12 Skrevet 24. september 2008 Heheh, har også kjøpt billigtester... veldig lyst teste, men er jo en uke til IKM!! Klarer man vente tro? Kribler så i magen... det kiler liksom
snellapella Skrevet 24. september 2008 #13 Skrevet 24. september 2008 Tror faktisk jeg må teste til helga.. Klare ikke vente lengre. Håper det klaffer denne gangen. SA tidlig i august, og Tr var så annerledes sist. Kortere (har normalt opptil en uke, men nå tre dager, opphold en dag for så å blø litt en dag) så det er spennede det her.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 ja takk og lov for billige tester....ellers hadde hele lønninga gått med sånn som jeg holder på hehe Her så skjer det en del fremover så stresser ikke så mye dersom det ikke klaffer denne pp da. men så er jeg jo bare i 1pp etter SA også da :-) Håper dog på at det klaffer før nyttår iallefall :-) Er inne her og ser etter oppdateringer hele dagen, er totalt hekta på dib og bim jeg......og mannen min bare erter hehe
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 24. september 2008 #15 Skrevet 24. september 2008 Hei Melder meg inn her jeg også:-)Måtte denne uka gå fort... Hvordan er det med dere noen sympt?
Elviraen Skrevet 24. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 24. september 2008 Jeg har IKM 5 oktober......skikkeli lenge til jeg får noe svar ja....jeg kjenner ikke dritten, men det er da sikkert fordi egget sannsynligvis ikka har festa seg enda...men jeg er jo helt rar i hode da, tenke at jeg ikke kan ha trange bukser for da er det vanskelig for egget osv!! helt på bærtur vettu!! men håper på noe nå, har ikke fått de vanlige ømme brystene enda, så jeg lever i strek tro, eller som e harrald rønneberg sier "jeg må innrømme jeg har en utrOlig god magefølelse" ! det gjelder vel å ha troa!!
Elviraen Skrevet 24. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. september 2008 hvor er egntlig gravviditetstestene billigst?? billigtester eller ebay?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 e-bay er nok billigst tror jeg, men billig-tester leverer raskere :-) Men er samme type tester iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå