Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg vil jobbe.. og jeg vil være hjemme med barnet mitt.. Men jeg vil gjøre begge deler.. Eneste grunnen til at jeg kan være hjemme med barnet mitt er fordi jeg dessverre er ufør - men jeg orker å være hjemme med barnet mitt.. Før jobbet jeg og hver gang jeg går forbi arbeidsplassen min får jeg vondt i magen for jeg vil jobbe der.. Jeg blitt omskolert før og det hjalp ikke.. Bare så det er sagt.. Jeg går forbi steder jeg vil jobbe og jeg kjenner det gjør vondt i magen som sagt.. Den gamle arbeidsplassen vil gjerne ha meg tilbake så lenge jeg orker, jeg har prøvd, det har jeg virkelig.. Jeg elsker å være hjemme med barnet mitt, samtidig lurer jeg fælt på hva jeg skal gjøre den dagen hun blir tre? Da er jeg jo fortsatt ufør, og da er hun borte. Vi har det så gøy ilag. Vi møter ofte venner som er hjemme med barn , som skal være hjemme til barna er tre, men som da vil ha en jobb å gå til.. Jeg har så lyst til å gjøre noe med livet mitt.. Så utrolig leit dette er for meg. Jeg kunne tenke meg å jobbe om natten, en gang iblant, men det har jeg prøvd og det slet meg for mye ut. Herregud. Det er forjævlig.. :-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå