Gå til innhold

Slikkepott- spm. til deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg skrive på bokmål slik at du ikke har noen unnskyldning for å ikke svare.

Du har jo noen reflekterte synspunkt på det politiske styresettet i Norge og hvordan levekårene her til lands er. Så jeg vil gjerne du skal utdype hva du mener er så fryktelig med å bo i Norge, og komme med eksempler på hvilke land du mener har bedre levekår enn Norge, og hvorfor du mener det.

Videre lurer jeg på hva du tror ville blitt bedre med FRP bak roret.

Tar du utfordringen? Eller forstår du ikke noe av dette heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal da skrive bokmål, jeg også, så alle har en liten mulighet til å forstå;)

Måtte bare komme med en liten kommentar her; utrolig hva vi klarer, vi som til vanlig bare skriver dialekt, du;)

Sånn. Nå skal du få igjen tråden din:)

Skrevet

Næmmen, en egen tråd rettet til meg!! Må si jeg blir smigret!

Først og fremst så er jeg dritt lei det liksom demokratiet vi har her til lands. Mer frihet til folket!!!

Den jævla renta som bare går oppover og oppover. Stiger lønna i takt med den? Neppe... Det finnes mange som må rulle på hver eneste krone allerede nå, og mest sannsynlig blir det verre.

Hvordan har mange av våre små det på skolen? Dårlig inneklima, falleferdige bygninger, dårlige lærere osv osv.. Og de eldre da... De blir jo behandlet fantastisk bra må jeg si!!

Det er myye man kan si som ikke funker i Norge.. Men Jada Mallefisk, skal man sammenligne med U-land så har vi det jævlig bra i Norge.

Men kan det sammenlignes? Ikke i mitt hode.

Sett utifra at vi faktisk bor i et av verdens rikeste land.. Er det denne standaren man skal ha? NEI mener jeg.

Og når det kommer til FRP så har jeg ikke et sted nevnt noe om at jeg stemmer på de. Jeg SKJØNNER at flere og flere gjør det fordi de er drittlei politikere, tomme løfter og all mulig svada de lirer fra seg. Er det da så vanskelig å skjønne at noen ser seg om etter andre alternativer? Tror ikke det.

Skrevet

Du sier det er liksom-demokrati i Norge, slikkepott. Hva er alternativet? Anarki? Er det bedre, tror du?

Skrevet

Hvis du tar bort liksom i liksom-demokrati så har du svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...