Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Tja, si det du. Godt spørsmål:) Proviant kan jo bli provisert i sekken til turen, kanskje? Iblandt er vel forkortelse for iblandet, eller no'? Ikke vet jeg;)
Gjest nanny carrie Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 jeg vil gjerne slenge på deprisjon... er det faktisk noen der ute som SIER "jeg sliter med depRIsjoner?" Hører de ikke at det blir feil?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 kansje det er veldig vanskelig å se forskjell på IIIII eller OOOOO. det er jo 2 svæært like bokstaver da hehehe.. for all del..men jeg må jo være ærlig å si at jeg faktisk har skrevet "iblandt" selv da hehe.. bløsj* men jeg har lært. så jeg skal aldri aldri aldri gjøre det igjen.. jeg loooover hehe (beklager til alle dyslektikere. jeg er ekstremt overtrøtt å trenger vel egentlig helst å få lagt meg hehe)
LadyJones Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Her om morgenen fikk nyhetsoppleseren på TV 2 legge ut om problemene i psykRiatrien, psykRiaterne, psykRiatiske problemer...........i sending etter sending etter sending (går hver halvtime, ikke reprise) Helt utrolig. Flaut for tv 2 ass..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå