Honningmelon Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 .. da vi kom om morgenen spurte en av de ansatte om vi ville at de skulle ta søskenbilde. Og det ville vi, for det er første gang de går i bhg sammen, og hadde vært moro å se om vi for en gangs skyld kan få et fint bilde av de sammen :-) Men, det ser ut til at bhg har glemt å si fra at de skal ta søskenbilde, for eldste blånekter for at han tok bilde sammen med søstra si :-( Ja, ja ikke mye å syte over, men jeg ble litt skuffet må jeg innrømme. Virker som om beskjedene vi gir aldri kommer frem dit de skal.
Raych Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Har dere spurt i bhg? Er ikke alltid at barne sier det som det er... I bhg til jentene våre tok de bilder nå på onsdag. Der er det 12 søskenpar, så det ble en del søskenbilder... Alle parene tok bilder sammen, men to av de eldste søsknene påsto etterpå at de absolutt ikke hadde tatt bilde sammen:) Hør med bhg i alle fall:)
Honningmelon Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Ja, jeg skal høre meg bhg i mårra for sikkerhetsskyld. Stoler ikke 100% på han :-) Men, blir veeeeldig skuffet om de har glemt det.
najs Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Men er du sikker på at de hadde avtale med fotografen om søskenbilde. Det krever litt ekstra og det ermulig at denne ikke hadde satt av tid til det og rakk ikke. Spør barnehagen.
Honningmelon Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Hmmm... ja, jeg tenkte på det og. De spurte jo om vi ville ha søskenbilde, så regnet med de ansatte visste det. Men, er jo mulig det ble gjort om etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå