*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg skulle være en snill mamma i kveld og begynte å synge Bussanlull til henne når jeg hadde lagt henne i senga. Hun kikka på meg og begytnte å GAPSKRATTE!!!! Ble brått slutt på synginga og natta gitt...... Litt slukøret gikk jeg ut med halen mellom beina... Hun er forøvrig 17 mnd gammel.. hehe..
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Barn er grusomt ærlige i den alderen, he he, men søte for det :-) Gutten min ler av meg når jeg prøve å være streng. Det er heller ikke snilt
cherry coke Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Hehehehe...sangpedagog next??=) Husker da jenta mi var ca 1 år og hun var med meg inn på badet da jeg skulle dusje. Tok av meg alle klærne, stod der i all min prakt og jenta mi begynte å gapskratte!! DA følte jeg meg lur, ja...
Raych Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hehe, det er verre når de holder for ørene....
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Å jeg vet ikke jeg.. syns det var ille å bli ledd av også jeg.. hehe.. Men hun kan bare våge seg på å le når jeg står i Evas drakt på badet, da får hun portforbud. hihi..
Gjest Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hahaha samme gjorde mannen min til eldste sønnen vår.Siden har han nekta og synge :0))
Marge Simpsons Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 flott å kunne glede sitt barn
Gjest Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Synes min var fin jeg, hadde akkurat tatt meg en røyk og hun nekta å sovne, ville ha en kos og en nuss til. Så det fikk hun. Og hun ser på meg med store øyne og sier "mamma bæsj" JEg spør om hun synes jeg lukter vondt. "mamma dusje" var svaret:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå