Mina34 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei! Jeg skal til ultralyd hos Sentrumslegene i Bergen. Noen som har vært der og kan gi en liten pekepinn på hvordan utstyret er? Har akkurat startet på min 13. uke. Ble det utvendig eller innvendig ultralyd da? Hilsen meg:-)
Maf og lillemann Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 de anbefaler jeg veldig! Kjempehyggelig gynekolog der. hadde innvendig i uke 9 og utvendig når jeg var 13+2 der. fikk veldig fine bilder (og mange!) og når jeg var i uke 13, så fikk vi se småen på en diger storskjerm. Var på UL idag på haukeland, og der sa jordmoren at hun ville bruke den terminen legen der nede (dr. mortensen) hadde satt, for han var visst kjempeflink til å måle =)
Mina34 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 Åh det var flott å høre:-D Det er dr. Mortensen jeg skal til også. Da er det bare å glede seg. Litt lettet over å høre at jeg sannsynligvis slipper innvendig ul, da jeg kvidde meg litt til det. Tusen takk for tilbakemelding:-) Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå