Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 For de som ikke vet hva som feiler meg så er det slik at jeg som 18 åring fant ut at jeg var på vei inn i overgangsalderen (er 22 år nå). Og her kommer tallene. 1 av 100 kommer i for tidlig overgangsalder ved 40-års alderen 1 av 1000 kommer i for tidlig overgangsalder ved 30-års alderen Å SÅ HAR DU MEG: 1 av 10 000 kommer i for tidlig overgangsalder ved 20-års alderen. SNAKK OM MAKS UFLAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Leste videre at de ikke har funne ut en klar årsak til hvorfor men at det er er en del ting som viser seg å kan gå igjen: -genetikk -autoimunn forsvar -genfeil -eller rett og slett misdannelse i fosterlivet -osv.......
fått attpåklatt Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Ja, snakk om ukul diagnose! Hva har legene sagt i forbindelse med mulighet for graviditet? Produserer du ennå egg? Du får prøve å holde motet oppe - det er så mange ulike måter man kan bli mamma på i dag! Hvis det er virkelig viktig for deg, blir du helt sikkert mamma på den ene eller andre måten! Lykke til! Trøsteklem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå