Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 For de som ikke vet hva som feiler meg så er det slik at jeg som 18 åring fant ut at jeg var på vei inn i overgangsalderen (er 22 år nå). Og her kommer tallene. 1 av 100 kommer i for tidlig overgangsalder ved 40-års alderen 1 av 1000 kommer i for tidlig overgangsalder ved 30-års alderen Å SÅ HAR DU MEG: 1 av 10 000 kommer i for tidlig overgangsalder ved 20-års alderen. SNAKK OM MAKS UFLAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Leste videre at de ikke har funne ut en klar årsak til hvorfor men at det er er en del ting som viser seg å kan gå igjen: -genetikk -autoimunn forsvar -genfeil -eller rett og slett misdannelse i fosterlivet -osv.......
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Å så utrolig kjedelig da! Vet du noe om sjansene dine for å klare å bli gravid? Eller får de ikke testet det?
Dotten Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Huff så utrolig uheldig! Krysser fingre og tær for at lille spire sitter snart altså!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 ja, det vet jeg. det fikk jeg vite da jeg var 18 år. jeg har 1% sjanse for å lykkes. Men jeg prøver å holde håpet oppe for den ene prosenten, vi klarte etter 2 år å få en jente. Problemet er at det blir vanskeligere og vanskeligere etter hvert, så nå er det vel heller liten sannsynlighet. har prøvd 2 år på nr.2 nå Skal forhåpentligvis snart i gang med andre IVF prøverørsforsøk før jul en gang. man kan si det sånn at det er ganske deprimerende tall:(
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Så utrolig bra at dere klarte å få en jente med den sjansen der. Det var jo ikke så mye, men det er iallefall ikke umulig da :-) Så utrolig bra at du klarer å fokusere på den ene prosenten, selv om det må være utrolig frustrerende! Masse lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå