Venter nr 2:)) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei, er det noen der ute som har fått svar på søknad om stipend og lån fra lånekassen nå?Når sendte dere inn søknaden ??
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk sms idag om at søknaden var ferdig behandlet, så da får jeg vel brevet jeg må skrive på i løpet av de nærmeste dagene... Sendte inn 12 august....
Venter nr 2:)) Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Ok:) Tusen takk for svar::) Så kjekt at du fikk svar i dag da!Jeg også går og venter på at de skal bli ferdig med min søknad,men føler det tar så utroli laaaaaang tid:P hehe.. Ja da får du sikkert det brevet i løpet av noen få dager,heldige du!! Er det fødselsstipend du får eller?Bare lurte for det er det jeg skal få,fikk baby i sommer.for å vite hvor mye du fikk for sommer månedene,dersom du tilfeldigvis skulle være i samme situasjon som meg? Eller er det noen andre der ute som er det??
winneboo Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 Står på min side at de mottok søknaden min 4 august, men har ennå ikke hørt noe
Venter nr 2:)) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 Ikke? De var jo merkelig da,i og med ho oppom her var registrert den 12 august ,altså 8 dager senere enn deg og har fått søknaden sin ferdig behandlet!.har du fått vite noe om behandlingtid da?er det 8 uker?Da skal du jo få svar ganske så snart.. Ska du ha fødselsstipend du også charlie23?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 min sto det også 4,august på.. fikk svar onsdag sist uke. og pengene torsdag sist uke
Venter nr 2:)) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2008 Ok:) takk for svar!!! var de fødselsstipend da eller?Er ca 5 uker siden jeg sendte inn søknaden min nå..men har enda ikke hørt noe:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå