Gå til innhold

Lån og stipend fra lånekassen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen der ute som har fått svar på søknad om stipend og lån fra lånekassen nå?Når sendte dere inn søknaden ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sms idag om at søknaden var ferdig behandlet, så da får jeg vel brevet jeg må skrive på i løpet av de nærmeste dagene...

Sendte inn 12 august....

Skrevet

Ok:)

Tusen takk for svar::):)

Så kjekt at du fikk svar i dag da!Jeg også går og venter på at de skal bli ferdig med min søknad,men føler det tar så utroli laaaaaang tid:P hehe..

Ja da får du sikkert det brevet i løpet av noen få dager,heldige du!!:D

Er det fødselsstipend du får eller?Bare lurte for det er det jeg skal få,fikk baby i sommer.for å vite hvor mye du fikk for sommer månedene,dersom du tilfeldigvis skulle være i samme situasjon som meg?:)

Eller er det noen andre der ute som er det?? :)

Skrevet

Står på min side at de mottok søknaden min 4 august, men har ennå ikke hørt noe :(

Skrevet

Ikke?

De var jo merkelig da,i og med ho oppom her var registrert den 12 august ,altså 8 dager senere enn deg og har fått søknaden sin ferdig behandlet!.har du fått vite noe om behandlingtid da?er det 8 uker?Da skal du jo få svar ganske så snart..

Ska du ha fødselsstipend du også charlie23?:)

Skrevet

min sto det også 4,august på.. fikk svar onsdag sist uke. og pengene torsdag sist uke :)

Skrevet

Ok:)

takk for svar!!!:)

var de fødselsstipend da eller?Er ca 5 uker siden jeg sendte inn søknaden min nå..men har enda ikke hørt noe:(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...